星期一, 8月 22, 2005

怪癖

網友叫到,也從俗來寫一下怪癖:

1. 在家裡喜歡赤腳走動,但地板又不見得很乾淨
2. 跟自己利益相關時,不敢跟人家力爭,但跟別人利益相關,於己無關,或只是意見之爭,卻會全力以赴
3. 很怕去理髮店剪頭髮
4. 喜歡幫人影相,但事後不愛沖洗照片,或把照片送交朋友,只享受拍照片的一剎那
5. 不懂得打網球,卻愛底線抽擊,第二天手臂將承受史無前例的酸痛

你們也不妨來寫一下:

tortoisecarg
Baudrillard
阿野
cloudless

TSW

3 Comments:

Blogger Andy said...

1同3,同你一樣 ...
我係boy,家陣長髮披肩,迫不得已終究要cuthair了 :(

3:39 下午  
Anonymous 匿名 said...

haha
好有趣既一問
竟然令我想起好多有趣既野
寫左係我地xanga
將會請更多既朋友去寫~

stackey
男仔都唔一定要 cut the long hair 既^^
好似長毛幾飄逸~~^^
唔夠本錢咋, 我一直都想訪Mel G. 係BRAVEHEART入面既造型^^

1:54 上午  
Anonymous 匿名 said...

我的 1,2,3,4 都跟你一樣!
給我一點時間,我會寫

2:31 下午  

發佈留言

<< Home