星期五, 10月 14, 2005

無聊遊戲之最!!

忙到死,腦筋不想動,在網上找到一個很經典無聊的遊戲!

12 Comments:

Blogger 小柔 said...

哎呀..我都係好忙....
但..我望住個遊戲都唔識玩....好似搞到仲更加攰咁o既...究竟點玩架聰頭

5:44 下午  
Anonymous 匿名 said...

lee個game, 簡直就係無聊到爆。(不過好好笑)

7:57 上午  
Blogger hegelchong said...

咁都唔識玩,真係蠢到離譜.

11:33 上午  
Anonymous 匿名 said...

誰想出來的!!??
還可能有更無聊的game嗎?!@_@
不過還是挺有快感~~

12:43 下午  
Blogger 小柔 said...

咩呀...唔比人蠢架咩!
我就自己諗下點玩先得~你話!嘿~!

1:05 下午  
Blogger 小柔 said...

咩呀...唔比人蠢架咩!
我就自己諗下點玩先得~你話!嘿~!

1:05 下午  
Blogger 小柔 said...

哎呀~~我知點解我唔識玩...因為我o個次無開聲....我較左靜音...

一開聲就知...
真係好無聊呀!!!!

1:06 下午  
Blogger 梁寶山 Leung Po Shan said...

唔係化?真係好無聯但係
又好有創意

9:16 下午  
Blogger Kin said...

網誌管理員已經移除這則留言。

9:43 下午  
Anonymous 匿名 said...

正到痺!!!

Office的Jo小姐應該會喜歡到暈,你快d介紹俾佢玩。

9:45 下午  
Blogger 沈睿貽 said...

oh...老師...雖然真係好好玩...但係都係真的有手感會開心好多...但係呢...老師呀...咁玩得多會唔會對智力造成影響呢....

12:39 下午  
Blogger 沈睿貽 said...

報告:經過三天以來專人重複使用此遊戲,證實此遊戲有效放鬆大部份神經(如果沒有放大該圖,則無助於放鬆眼覺神經),並舒緩各種因思考帶來之不適,最後更可幫助使用者達至更佳睡眠狀態…………
…………但仍雖留意在使用此遊戲多於七小時後需要配合一次充足的睡眠才可達至最佳效果

2:06 下午  

發佈留言

<< Home