星期一, 1月 09, 2006

我不想做領犬員

編按:昨夜在尖沙咀的燭光晚會碰到Kimmy,她們一家五口經常來聲援被檢控的反世貿人士,她說,兒子單行有一段文字想跟大家分享。

敬啟者
  這是小兒單行(Sin Hang)在這次WTO事件中的一篇短短的感想.我和我先生希望把這篇文章,刊登在各大小傳媒、寄給所有大專院校....等.希望有更多香港人關注這次的事件.這篇短文有些不順暢,主要是因為我和我先生都沒有修改他的任何一隻字.若令大家有所不明,敬請原諒. 又或希望得到正稿的話, 可以直接與我聯絡.
此致
各大報社及組織
祝安好
KIMMY

我的志願是領犬員, 因為我喜歡小狗和想做警察。
在WTO期間, 警察們對自已沒有信心, 警察用糊椒噴霧、水砲和催淚氣。噴示威人士, 示威人士有一點生氣, 衝擊越猛烈, 示威人士衝擊防線。有香港身份證的人可以走, 沒有的人士要回警察局。我的感覺是覺得不公平, 我的想法是警察不對。令我不想做領犬員。


李單行 七歲   


1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

Dear blog owner,

We are from the free Melbourne magazine "Meaningful Melbourne" that is
published by Brilliant International. In 2006, we have a new section
that introduce some meaningful and interesting blogs.

As your blog has a concret idea and interesting topic for people to
explore and browse, so we would like to invite your blog to be posted
and published in our magazine.

"Meaningful Melbourne" is a monthly magazine, that aims to provide
information on Melbourne and International news including the topics
about travel, food, living, leisure, education and finance. Our target
group is people aged 20 to 35, mainly Asian university students and
young executives in Melbourne or Australia-wise. The magazine is
written in both Chinese and English.

As we love to get your authority before post your blog into our
magazine as an introduction. So we love to hear from you soon.

Thanks very much,

Graphic Deisgner
Zoe Cheung

--
Meaningful Melbourne Magazine
by Asian Multimedia
Suite 904, 231 Swanston Street
Melbourne VIC 3000

Tel: 96636631
Fax: 96638188
email:meaningfulmelbourne@gmail.com

9:38 上午  

發佈留言

<< Home